söndag 5 februari 2012

-Pysselträff på distans-

En trevlig helg har till sist tagit slut.

Idag var det den dagen som Märta väntat på länge... Idag åkte hela familjen, vi bjöd även med mormor och morfar för att titta på "Disney on Ice" i Linköping. Vilken show det var! Så kul, barnen satt så stilla och tittade hela tiden. Artisterna var riktigt duktiga, en fantastisk show med många prinsessor och hjältar. Drakar som sprutade eld, kameler och hästar mm mm.

Tack Eveliina för att vi kunde byta jobbar helg!

Sen har jag och min syster VeronikaP haft pysselträff på distans, vi kopplade upp oss på Skype. Jag här i småland och hon i Värmland, allt går i dagens värld...
Vi hade väldigt trevligt, och jag fick lära mig lite nya tekniker av syster. Tack för toppenkvällar!

Här är ett av mina kort som jag gjorde.


Det blev ett väldigt rosa kort, känner mig som nybörjare...

Nu ska jag gå till sängen klockan har blivit 22,03 så det är dags att sova...
Hej svejs-Theresia

4 kommentarer:

  1. Målade du inte paketet?
    Jag tycker att kortet är fint!
    Tack för en trevlig pysseldag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men oj det har du ju rätt i det måste jag glömt...

      Radera
  2. va tusan gjorde jag nu?!! Raderade jag hela mitt inlägg?!! Buhuuu!!! :(

    NÅväl.
    KOrtet är superduperfint! Sockersött i rosa! <3

    Skönt att det inte bara är jag som fegar ut i pulkabacken!! *fniss*

    TA hand om dej sötnosen!

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  3. Min bror m familj, mamma och pappa var förresten på Disney on Ice samtidigt som er! :D

    Jag och Loke hade velat se det. FÅr se om vi lyckas ta oss dit nån annan gång :)

    Kram igen!

    SvaraRadera