tisdag 5 juni 2012

-Pysselhelg i Lindbäck-

Ja när man har roligt går tiden fort. Jag fick äran att följa med min syster VeronikaP och några av hennes vänner till hennes stuga i värmland för en helg med mycket pyssel!
Mycket han vi med, vädrat var perfekt för att sitta inne och pyssla. God mat och dryck hade vi med oss.
Det var en så trevlig helg det behövde jag!

Här kommer några bilder...
 Så här rent såg det ut första kvällen...

 God mat och gott vin!

 En av de många tagen jag gjorde, min man hade sågat ut så fina i trä som jag klädde och dekorerade.

 Nu börjar det likna något på min plats, när utrymmet krymper vet man att man skapar något..

 Bilen packad för hemfärd, om någon kör förbi karlstad mot oslo och noterar svarta spår på vägen så var det efter oss.... bilen var så fullpackad!

Tack Tesa, Andrea, Petra och min syster VeronikaP för en trevlig helg!

Ha en trevlig kväll... Theresia


1 kommentar:

  1. Det är inte utan att jag är avis! Låter verkligen som en kanonhelg.

    Tagen är underbar! Kan tänkas att jag härmar framöver...
    kram Annika

    SvaraRadera