tisdag 20 oktober 2009

-husmusen Julianna-

Jag har tappat inspirationen att göra kort totalt just nu. Men samtidigt behöver jag något att pyssla med förutom att laga mat och städa! Jag kan ju virka och hittade detta ursöta mönstret på en liten mus hos Ulliga gulliga saker. Hon hade en "Virk a long" man virkade på distans kan man säga, hon la ut lite av mönstret i taget och så virkade alla samma sak. Titta in på hennes sida så får du se alla möss som blev till då!

Här är min lilla mus som Märta har döpt till Julianna! Jag är väldigt nöjd med resultatet. Väskan har jag virkat efter eget huvud....


Nu har jag börjat med ett nytt virkprojekt måste bara till garnaffären idag för att köpa rött garn...

Det var allt för idag, Theresia-c

1 kommentar:

  1. Hej älskling. Du är så duktig och jag älskar dig så mycket!!!

    SvaraRadera