fredag 26 februari 2010

-Canvastavla-

Jag har gjort några stycken tavlor och fått några på beställning, så kul att det är så många som tycker om dem. Så enkelt och en sådan perfekt present att ge bort!

Jag har gjort några olika men visar denna tavla nu.

Sen en liten bild "på mitt köksbord" den kategorin har lite glömts bort i några år....

När man har en liten liten tjej som har ätit burkmat ett tag så får man väldigt många barnmatsburkar som man kan göra mycket skoj med...

Här har jag sytt en liten påse i vitt linnetyg och sytt hålsöm i en kant upptill. Hade först tänkt mig att det skulle bli en ljuslykta men tyckte att den blev otäckt varm så det fick bli en söt liten vas att ha på bordet istället, och den fyller ju sin fuktion.

Idag har jag jobbat och det var hur kul som helst, tänk att man har ett jobb som är roligt!

Nu ska jag och Jonas äta bakpotatis med kycklingröra och titta på film. Naturligtvis så ska jag pyssla lite samtidigt, har ett kort att göra mm mm.

Ha det bra och en liten gullig kommentar är alltid kul att få.

Kramelikram Theresia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar