torsdag 26 augusti 2010

-En liten katt-

En dag var jag väldigt uttråkad här hemma, Märta lekte med sin kompis och Selma vandrade mest omkring här hemma...

Och jag ja vad gör jag när barnen är fullt nöjda precis som det är? Jag måste ju passa på att göra något förutom att städa och damsuga (vilket jag älskar).
Jag bläddrar lite i min Tilda bok, där ser jag denna söta lilla katt som jag en gång skulle göra! Jag börjar att klippa och sy, morgonen därpå så är den lilla katten klar.

Märta som genast blev mamma till katten och hon bara älskar den. Hon leker ju ofta att hon är en katt...
Här ser ni även den fantastiskt fina tapet som vi har i Märtas rum, den är ju bara så fin tycker jag. Jag ska fota lite i hennes rum så ni får se hela rummet någon dag. Tapeten kommer från PIP STUDIO.

Ha en härlig kväll, nu ska jag drick lite tee och njuta av lugnet här i hemmet. Imorgon är en ny underbar dag som vi ska fylla med mycket lek och skoj!

Theresia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar