måndag 8 november 2010

-Å här går min symakin för fullt-

Ja det kanske är på tiden för ett nytt inlägg här på min kära blogg.

Här går min symaskin för fullt oftast när barnen gått och lagt sig på kvällarna men även ibland på dagarna. Selma älskar att sitta i mitt knä och titta och hjälpa mig att sy. Det är inte alltid så lätt men det går faktiskt ganska bra ändå....

Jag har ju haft en liten tanke att vara med på julmarknaden här i Bottnaryd och kanske någon mer stans.

Det är så roligt att sy dessa små figurerna, visst är dom söta...



Här går dagarna i ett men jag njuter hela tiden för efter ju l ska jag ge mig in i jobbträsket på allvar och det ska bli skoj även om jag kommer att sakna allt som jag och mina barn gör om dagarna!


Jag antar att det är lite som att papperspyssla, jag älskar och dras till allt som är gulligt. Det är en lycka att få välj småmönstrade gulliga tyger till kläderna, få dekorera med knappar spetsar och band mm mm

Och för att inte tala om mina tyger (kunde lika gärna varit papper).

Ha en bra dag nu ska jag och Selma gå och sy lite... hihihi

Sen såg jag något bra hos min syster på FB... gå in på sidan nedanför och titta...

http://www.slutet.se/


Kramelikram Theresia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar