torsdag 2 december 2010

-Julmarknaden 2010-

Jag är en kreativ tjej som älskar att pyssla med det mesta. I år så ville jag försöka sälja lite av mina alster på julmarknaden här i Bottnaryd. Det blir ju lite med åren...

Jonas hade snickrat ihop ett alldeles perfekt bord med en ställning på så att jag kunde hänga upp lite av sakerna, det ser ju mycket trevligare ut.
Att jag stod inne var för att det inte fanns några lediga bord kvar ute men det snöade och blåste väldigt kallt så jag är ganska glad att jag fick stå inne.

Jag tog även upp några beställningar vilket var väldigt kul, ska göra klart dem i kväll.


Lite stämplat..

Mycket sytt....

TACK alla som kom förbi och tittade och ni som köpte något av mina allster! Jag är så nöjd, det var väldigt roligt. Jag har ju svårt att inte göra något....

Nu ska vi snart göra pepparkaksdeg så att vi kan bygga ett pepparkakshus imorgon.

Många kramar Theresia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar