torsdag 29 mars 2012

-Dylusions-

Å jag fick ett paket idag.... med världens underbaraste färger! Jag är kär! Eller kan man vara det i lite färg. De är så underbart starka och klara färger. Ljuvliga... De är alldeles nya, har precis börjat att säljas här i sverige. Köp o testa.

De kommer från Ranger och heter Dylusions.
Jag köpte några färger för att testa och nu vill jag ha alla, kan man få det?

Så fort barnen var i säng började jag att spraya, å så kul det var men det var inte så lätt som det såg ut på You tube...

Mitt sprayande slutade i en blygsam liten tag, med en kaffefiltersblomma som jag gjorde i all hast.


En liten närbild på min tag.

Allt för idag, önskar er alla en trevlig kväll.
/Theresia

3 kommentarer:

  1. ooh! Vilka härliga färger!!!
    Förstår att du blev kär i dem ;)

    Supersnygg tag sötnos!

    Hoppas allt är bra med dej å familjen annars? :)
    Trevlig helg!!

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt och vad snygg tagen blev! Ska bli kul att se mer av denna vara här i din blogg.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Förstår precis vad du menar;)
    Spray on!

    Kram Tesa

    SvaraRadera