tisdag 27 mars 2012

-vätterscrappen-

Ja då var vätterscrappen avklarad för denna gången!
Tänk vilken lyx att få sitta och pyssla en hel dag och pyssla, tillsammans med andra pysseltokiga scrappare, kortmakerskor och pysslare!
Jag hade en väldigt trevlig dag, lärde känna många nya ansikten.

Här är min plats, mycket grejor hade vi vid bordet....

Jag var med i två utmaningar :

Påskutmaning:
Scrappa en present med påsktema. Man ska kunna ha någon slags present i det färdiga resultatet!
Jag altrade ett påskägg som jag ska ha själv... jag har målat med crackle paint men det syns inte på bilden.

One-Layer:
Denna utmaning går ut på att du endast får använda ett lager förutom bakgrundspappret.

Jag gjorde en distressruta och stämplade en text och ett motiv så var jag nöjd. Lite perfect pearls pudrade jag på med.

Nu så får jag vänta tills nästa träff jag ska på få se vilken det blir.

Tack Emelie och Martina (mina bordsgrannar) för en trevlig dag och alla ni andra som var med och förgyllde denna dag och kväll!

Önskar er alla en trevlig kväll.
/Theresia

1 kommentar:

  1. Så fina alster, gillar både påskägget och kortet mycket.

    Det är verkligen lyx med dessa dagar! Man tankar energi och inspiration i massor och det är underbart att umgås med alla fina kreativa människor.
    kram Annika

    SvaraRadera